Leksvik IL Fotball sertifisert NFF Kvalitetsklubb nivå 1

Postet av Leksvik IL - Fotball den 29. Okt 2019

Leksvik IL Fotball er fra 29. oktober 2019, sertfisert som NFF Kvalitetsklubb nivå 1.

Foto fra Trøndersk Fotballseminar 2019.
Fra venstre: Randi Martinsen (Leder Kvalitetsklubbutvalget NFF Trøndelag), Steffen Kopreitan Dahl (Sportslig leder Leksvik IL), Ståle Sve Rian (Kvalitetsklubbansvarlig Leksvik IL) og Tommy Bang-Larssen (Kretsansvarlig klubbutvikling NFF Trøndelag)

Vi er den 29 klubben i NFF Trøndelag som oppnår denne sertifiseringen, og den andre i sone Fosen.

I tildeling skriver Tommy Bang-Larssen, KA Klubbutvikling NFF Trøndelag:

På samtlige 20 kriterier har dere innfridd god måloppnåelse. Leksvik IL blir med dette kvalitetsklubb nr. 29 i vår krets. Dette er en solid anerkjennelse til det arbeidet som er blitt gjort og det nivået dere har oppnådd.

Igjen, gratulerer så mye med dagen, Leksvik IL!
En ny fase for klubben er nå i gang og det med et kvalitetssikret fundament for å drifte og utvikle klubbene videre – til det beste for alle barn, unge og voksne som er en del av klubben. Men husk, det er nå jobben starter på mange måter. Det høres fryktelig kjedelig ut… men erfaringsvis vil dere som klubb nå oppleve at det stilles høyere forventninger til dere både internt og eksternt.

Gjør deres beste - hver dag - i å etterleve strukturen, sportsplanen, klubbverdiene og samtidig ta vare på hverandre. Da vil dere forbli en NFF Kvalitetsklubb.