Barnefotballsesongen 2020

Postet av Leksvik IL - Fotball den 18. Des 2019

Fotballsesongen 2020 for barn opp til og med 10 år

Fotballsesongen for barn er inne i en planleggingsfase, og for å tilpasse vårt tilbud så ønsker vi å få melding fra foreldre/foresatte. Dette er ikke bindende, men vil være et godt hjelpemiddel for oss i planleggingen.

For å være med på trening og kamp er det krav om at spillerne og trenerne er medlem i Leksvik IL, og spillerene må i tillegg ha betalt treningsavgift. Man kan prøve seg på noen treninger før man må betale treningsavgift.

Vi er en klubb der all aktivitet rundt lag er styrt av foreldre, så vi er avhengige av foreldre som stiller opp for å kunne skape aktivitet. Om du ønsker å være trener/lagleder så setter vi pris på om du sier noe om dette i påmeldinga. Vi vil holde barnefotballkurs før oppstart av sesongen, for de som ønsker å involvere seg i støtteapparatet.

Påmelding med følgende opplysninger sendes på mail til steffendahl@yahoo.com:

Navn på spiller:

Fødselsdato: